Bedankt voor de link Action; zoals gewoonlijk bent u zeer behulpzaam. Ik wens echt dat de rest van de wereld hetzelfde aangeboren gevoel van altruĂŻsme had dat uw goede daden motiveert. We zouden nu in Utopia leven, dat is zeker.
Toen ik met AllDataDIY sprak, informeerden ze me dat de informatie op de website rechtstreeks van de fabrikant komt. Afgezien van de organisatorische problemen van het materiaal met hyperlinks in tegenstelling tot sequentiële paginanummers, is het niet iets dat door een derde partij is gemaakt.
In feite wordt de informatie over de interne werking en het ontwerp van de transmissie zeer ingewikkeld in detail uitgelegd. Van wat ik heb gelezen en gezien op die YouTube-video die je eerder in deze thread hebt geplaatst, is het ingewikkeld, maar niet zozeer dat ik de procedure niet zou kunnen uitvoeren.
Ik voel me echter gewoon zo volkomen verslagen door de huidige uitkomst. Combineer dat met mijn extreme afkeer van autoreparaties en het is een motivatieprobleem. Autisme maakt het concept van het leren van nieuw materiaal extreem stressvol en het was pure hel om alleen al de informatie-overload te verdragen om met het project te beginnen.
Misschien zijn de laatste paar maanden gewoon te veel geweest voor mijn zenuwen. Voordat ik aan de Fusion werkte, repareerde ik de Toyota van mijn moeder door een onconventionele reparatie van de Camry uit te voeren, waarvoor ook ongeveer een maand mentale voorbereiding nodig was. Leren hoe de concepten van oliedruk in de motor werkten, de rol van lagers, het concept van RTV-afdichtmiddel, enz. . . .
https://www.toyotanation.com/threads/balance-shaft-delete-without-plugging-oil-feed.1675207/
Ik haat het eerlijk gezegd om aan auto's te werken.
Ik haat het absoluut.