Ford Automobiles banner
61 - 80 of 109 Posts
Sprawdziłem pojazd pod kątem wezwania do naprawy i nie dotyczyło to. Garaż Forda wycenił wymianę kolumny kierownicy na 1600 $. Do tej pory wydałem 100 $ na tę z lokalnego złomowiska. Moim jedynym zmartwieniem jest to, czy muszę ponownie ustawić dolny zespół, aby dopasować go do neutralnej pozycji koła, ponieważ nie znam pozycji koła pojazdu na złomowisku, z którego usunięto część. Zakładam, że kierownica w tym samochodzie obraca się więcej niż jeden obrót w każdym kierunku, więc być może nie ma to znaczenia.
 
Przepraszam, nie jestem pewien. Chciałbym wiedzieć więcej na ten temat.
 
Cześć wszystkim! Właśnie kupiłem kolumnę kierowniczą ze złomowiska i wymieniłem dolną połowę w moim Fordzie Escape XLT 6 cylindrów z 2008 roku. Niestety po wymianie wydarzyły się 2 rzeczy. 1) Od czasu do czasu mam problem z ciężkim skręcaniem podczas skręcania. Kierownica działa dobrze podczas skręcania w drugą stronę, a jeśli jadę dalej lub wyłączę samochód, kierownica działa dobrze po ponownym włączeniu samochodu. 2) Teraz słyszę dziwne grzechotanie, gdy wjeżdżam na jakieś nierówności podczas jazdy, którego nie było przed wymianą kolumny. Brzmi to tak, jakby dochodziło z kierownicy lub gdzieś w pobliżu strony kierowcy. Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie i może mi pomóc?
 
Cześć wszystkim! Właśnie kupiłem kolumnę kierowniczą ze złomowiska i wymieniłem dolną połowę w moim Fordzie Escape XLT 6 cylindrów z 2008 roku. Niestety po wymianie wydarzyły się 2 rzeczy. 1) Od czasu do czasu mam problem z ciężkim skręcaniem podczas skręcania. Kierownica działa dobrze podczas skręcania w drugą stronę, a jeśli jadę dalej lub wyłączę samochód, kierownica działa dobrze po ponownym włączeniu samochodu. 2) Teraz słyszę dziwne grzechotanie, gdy wjeżdżam na jakieś nierówności podczas jazdy, którego nie było przed wymianą kolumny. Brzmi to tak, jakby dochodziło z kierownicy, z kolumny kierownicy lub gdzieś w pobliżu strony kierowcy. Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie i może mi pomóc?
To może pomóc w rathttp://www.fordforumsonline.com/threads/front-end-rattle-over-bumps-stabilizer-links.12513/tle
 
2008 Ford Escape Hybrid. Zepsuło się wspomaganie kierownicy. Kupiłem kolumnę kierownicy z 2011 roku. Zabrałem ją do mechanika, który walczył z nią 4 godziny, żeby wyjąć stare części. Założył nową i powiedział mi, że komputer w nowej kierownicy nie chce współpracować z komputerem w samochodzie. Powiedział mi również, że stary wał kierownicy nieznacznie różni się od nowego wału, więc nie pasuje. Czy ktoś ma jakieś pomysły na ten temat? Mechanik najwyraźniej próbował wymienić całą kolumnę kierownicy, a nie tylko dolną część, ponieważ powiedział, że nowa dolna część i stara górna część nie pasują.
 
Witamy w FFO!

Polecam w świecie używanych części brać części, które są takie same i o których wiadomo, że działają.

Druga generacja Escape Hybrid została wprowadzona w 2008 roku. Jednak model 2009 przeszedł pewne istotne zmiany. Nie jest dla mnie jasne, czy zmiany te obejmowały układ wspomagania kierownicy. Jednak zmieniła się waga samochodu, więc układ wspomagania kierownicy mógł ulec zmianie, aby uwzględnić ten wzrost wagi.

Istnieją instrukcje wymiany, z których korzysta większość złomowisk. Nazywa się to Hollander. To byłoby dobrym odniesieniem. Dla Twojego 10-letniego pojazdu innym źródłem byłby katalog części Forda. Jednak zespół, taki jak kolumna kierownicy, nie będzie wymieniony. Tylko poszczególne części. A ta lista może być dostępna tylko u dealera.
 
owns 1971 Ford LTD Convertible
Wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy przyczynili się do wątku.
Udało mi się zakończyć wymianę czujnika w moim Hybrid z 2010 roku i wszystko jest w porządku.

Nie musisz zdejmować kierownicy, jak wspominali inni użytkownicy. Zdejmij plastikową osłonę wokół zapłonu. Następnie wykręć dwie duże śruby i cała górna połowa kolumny kierownicy wysunie się.
Najtrudniejszą częścią jest to, że będziesz potrzebować porządnej pary narzędzi do zdejmowania zacisków sprężynowych. Ponowne włożenie zacisku sprężynowego było sporym wyzwaniem, ale wytrwałem. :)
Część zamienna Forda została dostarczona z narzędziem do wyrównywania i bardzo jasnymi instrukcjami drukowanymi.
Wraz z kilkoma filmami z YouTube ułatwiło to zadanie.

Załączyłem skan instrukcji Forda, które zostały dołączone do części OEM.
 

Attachments

Zainstalowałem nowy czujnik momentu obrotowego. Sprawdziłem wszystko dwa razy, wydaje mi się. Złożyłem ponownie i działa, ale łatwiej jest skręcać w lewo niż w prawo. Oba wspomagane, ale lewo jest znacznie łatwiejsze. Czy możliwe, że czujnik jest trochę przestawiony? Czy jeśli musiałbym, mógłbym go wyjąć i włożyć ponownie, czy muszę go wymienić?
 
Witamy w FFO!

Nie mam odpowiedzi na Twoje pytanie. Podejrzewam, że jest problem, ponieważ odczucia są różne po obu stronach. Mam dostęp do Fusion z 2010 roku z elektrycznym wspomaganiem kierownicy. Jest tak samo po obu stronach.

Jeszcze raz witamy.
 
owns 1971 Ford LTD Convertible
Zainstalowałem nowy czujnik momentu obrotowego. Sprawdziłem wszystko dwa razy, wydaje mi się. Złożyłem ponownie, działa, ale łatwiej skręcać w lewo niż w prawo. Oba są wspomagane, ale lewo jest o wiele łatwiejsze. Czy możliwe, że czujnik jest trochę przestawiony? Czy jeśli musiałbym, mógłbym go wyjąć i włożyć ponownie? A może muszę go wymienić?
Dzięki za odpowiedź.
 
Martwi mnie w tego typu naprawach DIY to, że wpływają one na bezpieczne działanie Twojego pojazdu. Czytałem o naprawach, które były prawie ukończone, to nie do końca poprawne. Nie jestem fanem niczego, co ma związek z systemem poduszek powietrznych, które robi się samemu. Moje wieloletnie doświadczenie w naprawach powypadkowych nie przygotowało mnie na pułapki poduszek powietrznych. Nie sądzę, że u tube jest poligonem szkoleniowym do certyfikacji poduszek powietrznych lub elektrycznego wspomagania kierownicy, jeśli nie daje Ci wszystkich odpowiedzi. Tylko moje zdanie
 
Ukończyłem wymianę czujnika (kupionego w Tasca) w moim Escape LTD z 2010 roku z przebiegiem 156 tys. mil. Usterka wspomagania kierownicy pojawiła się znikąd w zeszłym tygodniu, pomimo że akcja serwisowa została przeprowadzona prawie trzy lata temu. Nie pojawia się i nie znika; wspomaganie kierownicy całkowicie zniknęło. Dodatkowo nie było żadnych gwałtownych ruchów ani drgań kierownicy.

Po zakończeniu wymiany jest tak, jakby nic się nie zmieniło. Nadal mam tę samą usterkę i warunki. Kierownica pozostała na miejscu po włączeniu zasilania po naprawie, więc to również mówi mi, że wykonałem procedurę poprawnie.

Czytałem, że niektóre osoby odnoszą sukces, wymieniając dolną kolumnę kierownicy. Dla osób, które wykonały tę naprawę, gdzie znajduje się punkt podziału, który jest uważany za dolną część? Czy poziom wykończenia ma również znaczenie przy wyborze używanej kolumny (XLT vs LTD, 2WD vs 4WD, 4cyl vs V6)?

Dla innych osób próbujących wymienić czujnik, oto narzędzia, których będziesz potrzebować: bit Torx T45 (T40 jest zwykle największy w standardowym zestawie), gniazda 5,5 mm, 8 mm i 10 mm, szczypce do pierścieni osadczych do pierścienia osadczego o średnicy 4,5" (standardowe 2" nie działają), smukły płaski śrubokręt, hak 90° (pomaga), linka bungee 18" lub taśma klejąca, stojaki podnośnika (miałem szczęście i ich nie potrzebowałem).

Jeśli masz fotele elektryczne, nie przesuwaj fotela do tyłu na samym początku, chyba że masz 1,90 m wzrostu. Zrobiłem to i wylądowałem w kilku niezręcznych pozycjach podczas zabawy z pierścieniem osadczym i czujnikiem. Dwa razy spadłem z krawędzi siedzenia.
 
Zrobiłem to samo, zainstalowałem używany zespół silnika, który dostałem z eBay'a, ale na moim wyświetlaczu pojawił się błąd wspomagania kierownicy i nie miałem wspomagania. Wyjąłem go i ponownie zainstalowałem oryginalny silnik, podczas gdy próbuję zwrócić używany, który dostałem na eBay'u.
 
Witajcie wszyscy, mam Forda Escape z 2010 roku, który stracił wspomaganie kierownicy elektrycznej. Kupiłem używany dolny zespół na eBayu. Kiedy zdemontowałem górny zespół, upewniłem się, że koła są proste, a kierownica w pozycji zablokowanej. Zamontowałem używany dolny zespół, ale wydaje się, że nie mogę wsunąć górnego zespołu w dolny zespół. Z tego, co znalazłem w Internecie (czego wcale nie ma dużo. Dziękuję za to forum), wynika, że powinny one dość łatwo wsunąć się razem. Czy jest jakiś sposób, aby sprawdzić, jak powinny być wyrównane wielowypusty? Dziękuję za wszelkie rady, które możesz mi udzielić.
 
Myślę o wypróbowaniu tego z naszym Escape z 2011 roku. Nie pamiętam w tej chwili, czy wcześniej mocno się trząsł, ale wspomaganie kierownicy czasami przestawało działać, a ponowne uruchomienie pojazdu przywracało je. Teraz jednak, gdy tylko się uruchomi, prawie natychmiast po próbie skręcenia kierownicą szarpie o kilka stopni, a następnie jest po prostu sztywna. Mogę skręcić kierownicą, ale wymaga to dużej siły. Nie wiedziałem, co wszyscy myślą o próbie wymiany czujnika lub czy czekają mnie większe problemy.
 
Witamy w FFO!

Możesz zainstalować czujnik. A jeśli czujnik nie jest uszkodzony, będziesz musiał zrobić coś innego. Najpierw zdiagnozowałbym system. Zestaw instrukcji warsztatowych poprowadzi Cię w tym zakresie.
Akcja
 
owns 1971 Ford LTD Convertible
Ok, mam pytanie. Mam Forda Escape XLT V6 z 2008 roku i mój samochód uruchamia się bez problemu, ale kierownica w ogóle się nie obraca. Mogę jechać do przodu, ale nie mogę skręcić w lewo ani w prawo. Jakieś pomysły, co to może być?
 
61 - 80 of 109 Posts