Ford Automobiles banner
101 - 109 of 109 Posts
Mój 2012 pogarsza się z dnia na dzień... podczas jazdy i wspomaganie kierownicy przestaje działać... często. Nigdy kodu.
Dealer Forda nie mógł mi pomóc bez kodu. Znalazłem technika, który za diagnozę wziął ode mnie 55 dolarów. Brak kodów na desce rozdzielczej, ale technik jakoś/gdzieś znalazł kod wskazujący na moduł kierowniczy. 300 dolarów od Forda i 300 dolarów robocizny. Minęły dwa tygodnie. Jak na razie dobrze. Ale jestem wkurzony. To mój ostatni Ford.
 
Cześć, w żaden sposób nie jestem ekspertem, ale miałem ten sam kod co Ty... Użyłem FORSCAN, aby uzyskać kod DTC's-B1342-2F, PSCM ECU... Myślę, że FORSCAN powiedział, że ECU ma wewnętrzną awarię i wspomniał o View attachment 51921 module wspomagania kierownicy... Często to nie ECU, ale może to być brak komunikacji między PSCM a ECU... Gdzieś było napisane, że powinienem sprawdzić styki uziemiające wokół samochodu... Ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłem ten zielonkawy styk i go wyczyściłem... Moje wspomaganie kierownicy uruchomiło się już trzy razy z rzędu... To się nie zdarzyło od tygodni... W każdym razie sprawdź wszystkie styki między ECU a PSCM... Chciałem tylko wymienić silnik wspomagania kierownicy, który zawiera już czujnik kąta. Nie zamierzałem wymieniać całej kolumny kierownicy. Ale na razie czyszczenie tego styku wydaje się rozwiązywać mój problem przynajmniej tymczasowo... Powodzenia dla was wszystkich...

AKTUALIZACJA: Kupiłem silnik wspomagania kierownicy na Ebay za 233 $. Problem został rozwiązany na 10 dni i zaczął się pojawiać coraz częściej. Wyłącz, włącz, aż się włączy. Wydaje dźwięki. Może to być styk, czy jest wadliwy? czy to dlatego, że powinienem był wymienić obie części kolumny kierownicy? Jeszcze nie wiem.... Mechanik skomentował, że mój dolny lub górny wał kierowniczy miał luz i był zły (część powiedziała górny na tytule i dolny na opisie, miał już zamocowany przegub). Zamówiłem jeden tani na Amazon Tucarest za 43 $, ale rozważam zamówienie używanej kolumny kierownicy z kluczykami, kierownicą i wszystkim... Otrzymałem wycenę 195 $ + wysyłka... 60 dni gwarancji... Zapytam o przebieg... Nie jestem pewien, czy problem zostanie rozwiązany tylko po wymianie wału kierowniczego... Nie jestem pewien, czy silniki PWS były wadliwe. Może to być część kolumny kierownicy lub styki przez cały czas... Po powrocie problemu zauważyłem również nowy kod ABS... Myślę, że mechanik ponownie wgrał oprogramowanie FOrd po wezwaniu do serwisu... (mój Escape btw nie był na wezwaniu) i ktoś mówi, że kod ABS pojawia się, gdy PSCM podaje kody... Coś o tym, że obaj dzielili to samo uziemienie... Zaktualizuję, gdy wydarzy się coś nowego...
Przyglądam się teraz schematom obwodów i uziemieniu silnika PWS i jest to G206, który znajduje się gdzieś wewnątrz po lewej stronie panelu deski rozdzielczej... Nie jestem pewien, czy jest łatwo dostępny... Robię to, ponieważ widziałem film z CHEVY z problemami z silnikiem PWS i nie tylko. Dealer poprosił o wiele części, takich jak 3500 $, a druga opinia znalazła prosty problem z uziemieniem... Facet po prostu zmienił kabel i wszystkie problemy zostały rozwiązane... Więc coś takiego może być prawdopodobnie winowajcą w czyimś przypadku... wideo
 
Aktualizacja. Nadal działa dobrze. Znowu uwielbiam moje koła!
Co się zmieniło?
Ostatni post w październiku byłeś wkurzony i to ostatni Ford, który miałbyś.

Akcja
 
owns 1971 Ford LTD Convertible
Lokalny sklep zdiagnozował to jako czujnik momentu obrotowego w kolumnie. I tak było! Teraz działa dobrze. Sklep nalegał na oryginalną część w przeciwieństwie do tańszych w internecie. Było wezwanie do serwisu dla modeli 08-11. Chyba rozwiązali brzydki problem.
 
Właśnie ukończyłem wymianę czujnika. Jako bardzo niedoświadczony mechanik samochodowy, ta praca nie była dla mnie łatwa. Bardzo utknąłem na pierścieniu osadczym i tak, jak mówili inni, potrzebujesz DUŻYCH, zajebistych szczypiec do pierścieni osadczych. Mój pierścień był trochę zablokowany, więc musiałem skrobać jego krawędzie za pomocą wybijaka i ostatecznie użyłem szczypiec do pierścieni osadczych z zębami, które można było ustawiać w różnych pozycjach. Ustawienie ich jak pazur kraba, tak aby zęby były zahaczone w kierunku siebie, dało mi o wiele większą dźwignię. Niestety uszkodziłem również t45s, więc musiałem spędzić niezbyt komfortowe popołudnie na klinowaniu ich w przód i w tył, aż w zasadzie nagwintowałem je na nowo siłą. Na YouTube jest bardzo pomocny film, który omawia wszystkie kroki. Wygląda na łatwe i proste, ale wszystko było wyzwaniem. Jednak w końcu zaoszczędziłem około 1300 dolarów i mam satysfakcję, że zrobiłem to sam. Jak doniósł inny użytkownik, moje kierowanie jest łatwiejsze w jedną stronę niż w drugą, nie w ogromnym stopniu, ale jest to zauważalne. Mam nadzieję, że czujnik wciąż się kalibruje, ale nawet z tym drobnym problemem kierowanie jest znacznie lepsze. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do tego wspaniałego zasobu.
Cześć, szybkie pytanie, czy na końcu użyłeś skanera, aby ponownie nauczyć się kierowania?
 
Wymieniłem pscm i czujnik momentu obrotowego, ale wspomaganie kierownicy nadal nie działa. Wymieniłem również bezpiecznik w rozdzielnicy zasilania i pod deską rozdzielczą. Wszelka pomoc byłaby bardzo mile widziana, ponieważ wspomaganie kierownicy nadal nie działa i doprowadza mnie do szału. 09 escape xlt.
 
101 - 109 of 109 Posts