Ford Automobiles banner
101 - 109 of 109 Posts
Mijn 2012 wordt met de dag slechter... tijdens het rijden en de stuurbekrachtiging valt uit... vaak. Nooit een code.
Ford-dealer kon me niet helpen zonder een code. Ik vond een technicus die me $55 rekende voor de diagnose. Geen codes op het dashboard, maar technicus vond op de een of andere manier/plaats een code die duidde op een stuurmodule. $300 van Ford en $300 aan arbeid. Het is twee weken geleden. Tot nu toe goed. Maar ik ben pissed. Dit is mijn laatste Ford.

Hoi, ik ben op geen enkele manier een expert, maar ik had dezelfde code als jij... Ik gebruikte FORSCAN om de code DTC's-B1342-2F, PSCM ECU te krijgen... Ik denk dat FORSCAN zei dat de ECU intern defect was en vermeldde View attachment 51921 de stuurbekrachtigingsmodule... Vaak is het niet de ECU, maar kan het een miscommunicatie zijn tussen de PSCM en de ECU... Ergens stond dat ik de contacten van de aarde rond de auto moest controleren... Tot mijn verbazing zag ik dit groenachtige contact en maakte het schoon... Mijn stuurbekrachtiging is al drie keer achter elkaar OK gestart... Dat is al weken niet meer gebeurd... Controleer in ieder geval alle contacten tussen de ECU en de PSCM... Ik wilde alleen de stuurbekrachtigingsmotor vervangen, die al de hoeksensor bevat. Ik wilde niet de hele stuurkolom vervangen. Maar voorlopig lijkt het schoonmaken van dat contact mijn probleem in ieder geval tijdelijk te hebben opgelost... Succes allemaal...

UPDATE: Ik kocht een stuurbekrachtigingsmotor op Ebay voor $233. Het probleem was 10 dagen opgelost en begon steeds vaker voor te komen. Uitzetten, aanzetten totdat hij inschakelt. Het maakt geluiden. Kan een contact zijn of is het defect? of komt het omdat ik beide delen van de stuurkolom had moeten vervangen? Ik weet het nog niet.... Monteur merkte op dat mijn onderste of bovenste stuurstang speling had en slecht was (onderdeel zei boven op titel en onder op beschrijving, het had de knokkel al bevestigd). Ik bestelde er een goedkope op Amazon Tucarest $43, maar ik overweeg een gebruikte stuurkolom te bestellen met de sleutels, het stuur en alles... Ik kreeg een offerte van $195 + verzendkosten... 60 dagen garantie... Zal vragen naar de kilometerstand... Ik weet niet zeker of het probleem alleen opgelost zal zijn met de stuurstang vervangen... Ik weet niet zeker of de PWS-motoren defect waren. Kan de hele tijd het onderdeel van de stuurkolom of contacten zijn... Nadat het probleem terugkwam, merkte ik ook een nieuwe ABS-code... Ik denk dat de monteur opnieuw flashte met de FOrd-software na de terugroepactie... (mijn Escape stond trouwens niet op de terugroepactie) en iemand zegt dat de ABS-code verschijnt wanneer de PSCM codes geeft... Iets over dat ze dezelfde aarde deelden... Zal updaten wanneer er iets nieuws gebeurt...
Ik ben nu de schema's en de aarde voor de PWS-motor aan het bekijken en het is G206, die zich ergens binnenin aan de linkerkant van het dashboard bevindt... Ik weet niet zeker of het gemakkelijk toegankelijk is... Ik doe dit omdat ik een video heb gezien van CHEVY met PWS-motorproblemen en meer. Dealer vroeg om veel onderdelen zoals $3500 en een tweede mening vond een eenvoudig aardingsprobleem... De man verving gewoon de kabel en alle problemen waren opgelost... Dus zoiets zou waarschijnlijk de schuldige kunnen zijn in iemands geval... video

Update. Het werkt nog steeds prima. Ik ben weer dol op mijn wielen!
Wat is er veranderd?
Laatste bericht in oktober was je pissig en dit is de laatste Ford die je zou bezitten.

Actie

owns 1971 Ford LTD Convertible
Een lokale winkel diagnosticeerde het als de koppelingssensor in de kolom. En dat was het! Werkt nu prima. De winkel stond op het fabrieksonderdeel in tegenstelling tot goedkopere op het net. Er was een terugroepactie voor de 08-11's. Ik denk dat ze een lelijk probleem hebben opgelost.

Ik heb zojuist de sensorwissel voltooid. Als een zeer onervaren autoreparateur was deze klus niet gemakkelijk voor mij. Ik zat erg vast aan de borgring, en ja, zoals anderen hebben gezegd, je hebt een GROTE, badass borgveertang nodig. Mijn ring zat een beetje vast, dus ik moest met een pick aan de randen krabben, en uiteindelijk gebruikte ik een borgveertang met tanden die je in verschillende posities kon oriënteren. Door het als een krabbenklauw te maken, zodat de tanden naar elkaar toe haakten, had ik zoveel meer hefboomwerking. Ik heb helaas ook de t45s gestript, dus ik moest een ongemakkelijke middag besteden aan het heen en weer wrikken totdat ik ze in feite met geweld opnieuw had ingeregen. Er is een zeer behulpzame video op YouTube die alle stappen doorloopt. Ziet er gemakkelijk en simpel uit, maar alles was een uitdaging. Maar uiteindelijk heb ik ongeveer 1300 dollar bespaard en de voldoening om het zelf te hebben gedaan. Zoals een andere gebruiker meldde, voelt mijn besturing de ene kant op gemakkelijker aan dan de andere, niet in enorme mate, maar het is merkbaar. Ik hoop dat de sensor nog kalibreert, maar zelfs met dat kleine probleem is de besturing veel verbeterd. Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan deze geweldige bron.
Hallo, korte vraag: heeft u aan het einde een scanner gebruikt om het sturen opnieuw te leren?

Ik heb de pscm en de koppelomvormer vervangen, maar de stuurbekrachtiging is nog steeds uitgeschakeld. Ik heb ook de zekering in de stroomverdeling en onder het dashboard vervangen. Alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld, want de stuurbekrachtiging werkt nog steeds niet en het drijft me tot waanzin. 09 escape xlt.

101 - 109 of 109 Posts